- Träning


(Bild på mig och storasyster Karolina)

Idag har det typ inte hänt någonting, vädret har vart typ helt piss, och jag har vart trött och har ont i huvudet..
Eller jag va på träning med min älskade grupp UT, Det gick så jävla dåligt så till slut satte jag mig och började smsa med Storasyster Karro, tack för att du underhöll mig när jag va på dåligt humör för du gör mig på bra humör x)♥
Sen i slutet av träningen körde vi fristående, gick väl ganska bra vi övade in och ut spring in för tävlingen om 2 veckor.
När träningen va slut vaknade min lilla älskling så jag smsade med han..
Sen vid 4 typ dragade jag och mamsen på innebandyträning, själva träningen började kl 5 så vi va där för att springa men det va inga som tränade innan oss så vi gick ut på planen direkt, bra!
Sen hittade Sandra ett par solglasögon med Hellokitty på, haha så fina! Så det blev mycket skratt för hon körde i dom, HAHA!<3
Om man missade mål skulle man stå på ett ben och håppa runt och skrika som en kykling typ haha så jag va ju tydligen tvunden att missa målet 3 gånger så jag fick stå där i 5 min och skrika!  Lite pinsamt asså för några i F96 kollade haha  
Aja det är vad som har hänt i dag xD♦
I morgon blir det Veronica, då blir det ofta mycket oseriöst(skratt)det blir väl inte så mycket framför datan då så skriver nog inte imorgon vi får se, så om ni vill något få ni skicka ett sms på mobilen.
/ Eran My

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag da varför skriver du aldrig om mig :'(

2009-04-06 @ 13:52:17
Postat av: Julia

My jag kan säga framför vem som helst att du är smart rolig vacker romatikst söt snygg! Min lilla fjortis !<33<33 Jag älskar dig så jävla mycke! My jag kommer färga håret blont som dig så vi kan va fjortisar :P:P /Din lilla fjortis<3

2009-04-06 @ 14:03:44
Postat av: din älskling

älsklar dig älsklingg<3

2009-04-06 @ 14:23:09
Postat av: Julia

Du skriver ju om alla dina bästisar men inte om mig , jag är ju din bästis du skriver ju aldrig det!:'(

2009-04-07 @ 10:12:24
Postat av: Amanda

Jaha,Ny bästis.. JULIA MO! :)

2009-04-07 @ 12:13:20
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: Julia

Amanda sa att du hade lurat mig att vi var bästisar är det sant?

2009-04-07 @ 12:20:01
Postat av: Karolina

MYYYYYYYYY! DEN DÄR BILDEN ÄR SÅ HEMSKT FUL :o

VI MÅSTE TA NYA NÄR SKOLAN BÖRJAR, haha! Älskar dig lillasyster :)<3

2009-04-07 @ 13:22:00
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: Karolina

Julia? Varför vill du vara en fjortis? En fråga bara ;s ..

2009-04-08 @ 18:27:44
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My.

Sv till Karolina: Hihi, aa det är dom. :o

JA! Det MÅSTE vi! Älskar dig med storasyster.

2009-04-09 @ 17:13:42
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0