- onsdag igen då!



Här är en bild på mig och Älsklingen, för några dar sen.

Hejsan bloggen, somsagt är det Onsdag igen och jag har uppdater otroligt dåligt och det värsta är att jag inte äns kommer ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna så jag berätter bara om idag :)
Min dag började kl 10 i 7 då jag vaknade med en frilla som stod åt alla håll , haha , inte så fint kan jag talla om , så fick platta och borsta igenom hela håret så att det såg lite normalt ut iallafall..
Sen det första som händer är att Patrik i 5an skrämmer livet ur mig OMG säger jag bara jag skrek inte men asså jag dog haha. När jag kommer upp till klassrumet har dom inte öppnat, så jag sätter mig brevid gullungen Seffi och snackar lite sen kommer tup alla Karolina, Johanna , Amanda, Bea och typ Julia m.fl.
Sen kom Joyce och släpte in oss på matte, matte gick ganska bra idag jobbade 2 sidor så ligger på röda kursen nu :) Eller inte för att jag brukar ha problem med matten då ;)
Sen va det musik och sen slöjd på sjöjden gjorde vi klart våra midje tjolar hah kanske slänger in en bild senare ..
Sen käkade vi lunch det va ganska gott hihi , på rasten sän träffade jag älskling hihi, du är fan under bar bebis :)♥
sen hade vi drama "/ vi va typ i Nagiala (?) ni vet i Bröderna ljonhjärta asså vi fantiserade oss det haha, vi fick iaf frukt och äppeljuice gott!
sen hade vi bild som va ganska kul det ända tråkiga va att Håkan inte fick sitta med oss :( Menmen nästa gång ska han det!
Vi slutade vi 14,40 och jag gick till Aldin och typ kramade honom men sen när han drog hörde han inta att jag skrek hej då älskling menmen, det va typ allt för idag änså länge skriver förmodligen mer imorgon .
Kramar bloggen
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0