- Maria e här så att alla vet, haha.

Hejsan håppsan läsare x)



Bilden e tagen i vintras,de e jag och Bea.

Asså förlåt att jag inte har skrivit men det har inte hänt ngt speciellt jag har typ bara vart i innebandy hallen, hihi.
Idag började vi kl 8,10(som vanligt) . Vi började med drama, på våra drama lektioner brukar dom filma oss, så vi fick kolla lite på en film när vi hade dramatiserat spökhistorier. Hahahaha, det va kul att se sin egen grupp :D .
Sen hade vi matte i vanliga fall brukar vi ha matte med Joyce och Thomas men idag va Joyce på museebesök med 6orna, så vi hade bara Thomas, och det är inte så bara för han ÄGER !
Sen va det halvklass i musik så halva gick och käkade och min grupp gick påmusik sen byter man.
Sen va det idrott vi körde typ intenuddagolv - kull, det va ganska tråk menmen.
sen dragade jag Mathilda Maria och Bea ner till tumba c och typ käkade glass sen skulle bea gå så jag och maria började dra oss mot bussen hem till mig :D.
Menmen, hejdå nu ska jag och Maria dra och göra mat, skriver kanske mer senare bara kanske.
/ Mysis

Kommentarer
Postat av: Julia

Nehe mig gillar man inte :/

2009-04-14 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0