- Lördag - Söndag :)

Hej bloggen och alla läsare! :D♥



Bild på mina egna tjejor + jag då i storvreta cup, älskar er tjejer ! ♥

Det blev inget skrivade igår just för att jag spelade cup i tullingehallen, så skriver o lördagen nu istället .
Jag vaknade kl 10 över 6(Mamma väkte) för att vi skulle samlas typ 7 , alla va där pigga och glada haha not ..
Vi värmade upp lite och sen skulle vi springa igenom en typ "tunnel" men rök i och så ..
sen spelade vi 4 matcher varav en oavgjord två förluster och en vinst mot tumba :D!
Mellan varje match skulle man äka nygonting så vi fick en stor korg med frukt det va jordgubbar päron äpplen plommon & Russin ♥ .
Jag sandra och Elin åt upp typ en hel stor burk med russin, haha, snacka om speedade! Vi ♥ Russin!
När jag kom hem va det soffan som gälde! Jag typ somnade fett snappt jag va fett trött! 
Idag har jag typ inte gjort någonting än mamma och pappa åkte till hallen vid 7 :o Så jag är ensam hemma årkar typ inite göra någonting har sån jävla träningsvärk i benen :s . Men jag tror att jag ska börja draga mig mott min älskade innebandy hall och kolla på 99orna som spelar idag !
Jag nås såklart på mobilen hela dan och jag tror att det blir mer bloggande i kväll.
Pussar My ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0