- Hej igen bloggen!

Hej igen som sagt!
Nu hade jag tänkt börja blogga igen :D
Idag har det inte hänt så mycket va i skolan, är på typ skit bra humör kanske är det för att det är så bra väder? Kanske det kanske för jag har värkligen väntat på våren!
Menmen skoldagen var ganska "soft" vi gjorde inte så mycke..
sen har det typ inte hänt något mer..
Eller jo det va ju 1 April idag, jag och några andra i min klass stälde fram klockan 20 min haha, och våran lärare Carina gick på det! Sen gick jag Amanda, Mathilda och Maria och bah Varför snakar du/ni skit om oss?! 
Ni skulle sätt en del blev typ jätte chockade haha!
Men nu måste jag dra ska kolla på innebandy match kolla på damerna.
Pussar&kramar / My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0