- Då kommer dagen lite kort ,

Hej igen bloggen!
Nu är jag hemma från träningen , så ska talla om för er hur hämsk min dag var.
Min dag började jag åkte buss till skolan, mötte Bettan som vanligt, när vi väl kom till skolan får jag höra att MIN egen ängel Karolina inte är i skolan , då tänker jag : Nehä hur ska jag klara mig nu? Men jag går vidare. Vi hade i idrott som gick ganska bra! Sen börjar det dåliga, När vi skulle gå på matte så skulle jag sitta ute och då säger min bästa allra bästavän att hon skulle sitta med några andra "okej" tänker jag då , så jag går ut och sätter mig med några andra tjejer , och tänker inte så mycket mer på det, sen när jag kommer in och står utanför dörren hör jag några sitta och snacka skit om mig , sen öppnar jag dörren och då sitter min "bästavän"  och några andra och typ snackar om mig , sen går dagen bara ut för jag blir dumpad , bråkar med min bästa vän + dom andra som satt där( ni vet vilka ni är) , m.m.
Tack till er som stöttade.
Just nu känns allt bara skit och Ja jag vet att bli dumpad är kanske inte så farligt men jag ÄLSKAR/älskade honom! Så jag går till klassrumet efter lunchen och då får jag höra av en sann vän vad dom har sagt, jag tänker inte säga vem. Jag tänker inte skriva det dom har sagt , men dumt va det iaf! Sen fortsätter dagen med NO vilket jag brukar va ganska bra i, men den här lektionen gick det värkligen inte att jobba jag skrev bara 2 rader på hela ! Vilket är kånsdigt sen när min "bästavän" kommer ut ur grupprumet där hon satt med dom andra , gick jag bara rakt fram till henne kramade henne och hon berättade lite saker . Och när jag kramade stod vi där i säkert 5 min och mina tårar bara rann ner för kinderna asså omg en sån kram glömmer man ALDRIG!
Jag gick på en stig efter ett tag delade sig stigen i två och jag tog den stigen till ena hållet, efter ett tag frågar jag mig själv " My tog jag rätt väg nu" Men jag ska säga att jag vet faktiskt inte jag vill bara spola tillbaka och se vad som hade hänt om jag tog den andra vägen. vet inte om mitt vaj är ett "Slut" eller en "början" Just nu vet jag ingenting , allt bara är skit och efter som karolina inte va där idag så kunde jag inte få nångon rikdig tröst , av en som värkligen känner mig!
Så fort jag tänker på dagen börjar jag gråta så jävla hämsk!

Men jag vill tacka er över hela mitt hjärta jag älsker er, 

Karolina:  Från första ögonkasket, alltså värkligen första , fick du mig att le gumman och det betydde oerhört mycket för mig !  De ända du behöver göra är att le, för jag har lyssnat på allt du har sagt till mig allt dåligt och allt gott, och jag har lärt mig, väldigt mycket tackvare det , och om du bara ler , du behöver faktiskt inte göra något mer vet jag vad jag ska göra , nästa allt jag sakt till dig har jag menat , alla kramar jag fått av dig är helt underbara! Hur ska jag någonsin kunna tacka dig, för allt  bra du gjort för mig?
Ida: Du fick byta grupp det va så jävla hämskt asså, men vi slutade inte hålla kontakten för det och det är jag glad för idag ! För varje gång vi ses pratar vi om allt mellan himmel och jord det är värkligen allt! Och jag älskar de väskligen , ett tag va det tyst mellan oss , men när vi träffades på TTC blev allt mycket bätre igen jag har värkligen en vänn jag kan lita på och de är du!
Mickis: Varje gång vi tränar är jag med dig, förut gick jag typ alltid ensammen nu när du min ängel kom och räddade mig från det ljupa har jag alltid någon att vara med! Du är en av dom vänner jag litar på till 110 % asså ingenting av det jag har sagt till dig har gått ut till någon annan en dig och mig, och det betyder att jag kan säga vad som hälst till dig!
Innebandy gänget: Ni har alltid stöttat mig på planen i omklädnings rumet överallt , Jag älskar er!  Tack tjejor 4 mather imorgon !
 
Det finns flera men skriver inga fler här men ni vet vilka ni är! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0