Min dag =D

hejsan bloggis<3

(Jag och Veronca på bilden den är gamal)

asså först vill jag bara säga att jag är ledsen att jag inte skrev igår men jag hade värkligen inte lust,
men man behöver väll inte skriva varge dag lr? 
idag har jag inte gjort så mycket,
och det har inte hänt så mycket.
Eller joo jag har saknat karro min älskling...
men hehhe det va inte det jag skulle skriva men var tvungen saknar henne så jävla mycket!<33
Jag var på träning kom litte sent (som vanligt typ) =D
 Idag var bara Rasmus där för Johanna va med Maddes mindre grupp så sen skulle rasmus på läger så vi va med FG1 vi körde tubling och litte stationer. Min kusin Jessica kom och kollade på mig när jag tränade så när jag körde rondat flickis började hon typ as garva s då gick jag oh frågade varför och då sa hon att hon skratade för att jag var galen för en lickis är typ en bakotvolt fast man sätter i händerna ...
Så hon typ dog av skratt, hihi ;D
Sen körde vi typ ngn tråkig lek så jävla tråkigt asså vikarien som var Rasmus mamma trode typ att vi var tre det var as tråkit!
Men iallafall i slutet när vi hade tagit bort allt så fick vi köra handstående-tävling och jag kom fyra ganska dåligt tycker jag!Vad tyker ni?
när jag åkte hem kom mamma och hämtade mig på moppen och så åkte vi till Tulinge hallen och kollade på A-laget...
det har hänt mer men årkar inte skriva mer ....
pussar// Msom älskar logge...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0