hejhej :)

hejsan, alla som läser min blogg<3
 asso sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men jag glömde lösenordet hehhe klumpigt av mig ;P

aja, men idag har det typ inte hänt så mkt så det blir inget långt inlägg :)

men asså vi hade matte, musik & så dansade vi på min Amandas, Merons & Willmas dans som vi ska visa på måndag för jurynioj glömde nästan att vi hade klassråd och vi ska ha klassenstimme på torsdag *jaaa*, pallar inte skriva mer
Had har ni gjort idag då?
Hur är det med er?
här kommer en bild på mig & Verre :D<3
pussar&kramar / M ♥
 älskar dig verre ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2008-11-23 @ 20:09:47
Postat av: Anonym

du kanske inte viste detta men folk har faktist känslor!!!

2008-11-23 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0