- idag -

hejsan alla blogg läsare..<3

(på bilden är det min älskade syster smanda<33)

idag har jag varigt i skolan vi hade idrot med den nya idrots läraren han är snygg.
sen hade vi rast och då träffade jag några från andra fyran så jag pratade litte med dom och så..
Sen när vi gick in hade vi Tomas då hade vi klassråd sen hade vi rast och sedan matte men det skulle vara NO hehe men sen gick vi och åt.
På rasten gjorde vi inte så mkt vi visade spök rundan som var när 9:orna hade "fest" för mathilda min älskling när vi hade gjort det kollade jag på klockan och då blev det fart på oss(amanda mathilda gabbi & mig) asså  då var klockan 10 över tolv och vil skulle gå in då så vi sprang upp för alla trappor.
Men sen när vi kom upp hade Tomas precis komit så vi kom inte för sent.
när vi kom in satt typ alla förutom dom som brukar komma sen som kom sent som vanligt
Den leksionen hade vi No som tur va efter som vi inte hade det innan för jag tycker No är ganska kul!<3
Jag ska på fest i kväll skriver mer när jag kommer hem från den om jag gör det ;D<3
ska på träning måste passa busssen, men nu hart jag bråtom hinner inte skriva men nu puss<3 / M XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0