Lillasyster <3 Storasyster


Hjärtat, första gången när jag såg dig i skolan var min tanke att du var så himla söt!! Och att jag verkligen ville lära känna dig, men jag anade aldrig att du skulle få en sån hära enorm betydelse för mig som du har fått.. Men du är inte bara betydelse för mig, i know. Du är så himla betydelsefull för alla som känner dig, Det vet jag. För oavsett vad som händer, så vet jag att jag, och alla dina andra vänner, kommer stötta dig men allra mest jag, jag lovar att alltid finnas för dig! I med och motvind, ditt  leende, ditt skratt , du lyser upp min skoldag! Och jag lovar dig, här&nu föralltid My Eriksson. Att jag, Karolina, kommer lyssna på dig när du mår dåligt & göra allt för att pigga upp dig, kommer rädda dig från mörkret och ta din hand och lyfta upp dig när du faller i mörkret, och bara skratta med dig, när du är lycklig. Om inte du orkar, orkar jag för oss båda. Du har alltid varit som en lillasyster för mig, och du är världens bästa lillasyster! Jag lämnar dig aldrig hjärtat. Du betyder verkligen för mig, glöm inte det nu! Jag finns alltid hära, jag kanske har sagt det många gången men jag hoppas du förstår att jag menar det verkligen.. Och älskling, glöm inte.. Det är sånt storasystrar är till för!
Jag älskar dig något enormt mycket lillasyster! <3
/ Karolina finns även på http://sessankarro.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Karolina' s lillasyster

JAG ÄLSKAR DIG SYSTER <3

2008-12-28 @ 22:07:28
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: amanda

du är utmanad i min blogg

2009-02-08 @ 13:45:17
URL: http://thimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0