12 december

» HEJSAN BLOGGEN & ALLA LÄSTARE «


asså jag vill bara först säga en sak..
asså gu LUCIA SUGER eller kanske inte suger men man måste gå upp så tidigt och så USCH!
aja är det ngn annan som tycker lika dant?
Men nu ska vi inte prata om det mer ...

Idag gick jag upp vid 05,50 för skulle samlas på parkeringen på skolan för att sedan åka och lussa för ett företag.
det gick väll sådär det började med att pappa väkte mig och sa vakna nu My vi måste börja klä på oss så jag satte på mig mjukis byxor och en vitt tröja.
sen sa pappa att vi skulle samlas 06,40 då vi hade good tid på oss så jag tog det lungt och låg och va dryg i typ 10 min och sen kom mamma upp och frågade vrf jag inte hade satt på mig kläder och då sa jag att vi ska ju inte samlas förns om en 40 minuter typ hon bah men ni ska samlas 20 över du blev det brottom hehe.
jag flögg upp ur sängen och flögg i kläderna som jag naturligtvis hade glömt och ta fram sen slängde jag i mig en banan på vägen.
när vi va vid tumba så ringer det ngn från klassen och undrar var vi är så då får pappa förklara allt.
menmen jag han ju typ :o
när vi väll kom fram fick vi stå utanför och vänta ett tag så det gjorde inget att vi kom försent :D
Sen kom det en "tant" och visade var tjejerna och killarna skulle byta om sen så gick vi upp och sjöng upp och sen gick vi och bytteom till lucialinnet så sminkae vi oss och sen gick vi lusiatåg.
när vi va klara fikade vi och sedan åkte vi till botkyrkabyggen och lussade där sen åkte vi upp till skolan och kollade på film sen gick vi och åt och sen slutade vi.
när vi hade slutat gick jag, Marre & Matthis ner till tumba centrum ett tag sen åkte Matthis och jag och marre började gå till tåget sen mötte vi farmor i tullinge centum med blaise.
Farmor skulle gå in och handla så jag och marre stod med blaise utanför i regnet och väntade på att farmor skulle koma tillbaka. När farmor kom tillbaka  gick v hem till henne och bakade :)
sen skulle jag på träning och marre bor typ brevid hallen så hon gick från hallen och hem och jag gick och tränade.
sen har jag typ inte gjort så mkt eller jo har kollat på idol det va fan rätt att Kevin van han va ju typ bäst!

Aja ska typ gå och kolla på en film nu.
slänger in några bilder nu.
men ses kanske senare eller sen puss eran bloggare / Mysanz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0